Правила BEST::HACKath0n


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Hackathon (далі Хакатон) - це захід, на який збираються розробники, дизайнери, інженери, щоб за обмежений час в режимі інтенсиву та командної роботи створити та презентувати свій проект.

1.2. BEST::HACKath0n - це Хакатон, організатором якого є неприбуткова міжнародна студентська організація BEST Lviv.

1.3. Мета: розвиток студентів.

1.4. Період проведення BEST::HACKath0n:
з 11 по 12 травня 2019 року (обидві дати включно). 10 травня відбудеться відкриття Хакатону.

1.5. Ментори – сформована команда спеціалістів, представників провідних ІТ-компаній, які надаватимуть інформаційно-консультаційні послуги командам під час BEST::HACKath0n.

1.6. Інформація про BEST::HACKath0n розміщена на сайті проекту: http://hack.best-lviv.org.ua/
Новини проекту можна дізнатися на сторінці Facebook: https://www.facebook.com/best.hackathon/
та у Telegram каналі: https://t.me/bestlviv


2. ФОРМАТ BEST::HACKath0n

2.1. BEST::HACKath0n проводиться у форматі non-stop programming. Учасники матимуть 24 години, щоб розвинути проект від ідеї до робочого прототипу.

2.2. Учасники не обмежені платформами чи технологіями. Усі команди змагатимуться у загальній категорії, об’єднаній темою, відносно якої розроблятимуться проекти.

2.3. Тема BEST::HACKath0n - Entertainment. Тема охоплює безліч галузей: від спортивних активностей та подорожей до ігор чи інтерактивного кіно.

2.4. У день відкриття BEST::HACKath0n буде оголошено підтеми. Підтема залишить місце для креативності команд і буде лише обмежувати за певними критеріями. Підтем буде декілька.

2.5. Крім загальних призових місць, учасники матимуть змогу поборотися за номінацію від компаній. Номінація може стосуватися використання певних технологій та інших особливостей команд.Переможця у ній визначає представник компанії та нагороджує призом.


3. ПОРЯДОК УЧАСТІ У BEST::HACKath0n

3.1. Учасником BEST::HACKath0n (надалі - Учасник) можуть бути студенти українських вузів денної форми навчання.

3.2. Фізична особа вважається Учасником після успішного проходження відбіркового етапу.

3.3. Для того, щоб взяти участь у відбірковому етапі, потрібно заповнити дані про команду та вирішити ряд задач у реєстраційній формі (одна на команду), яка буде доступна після початку реєстрації.

3.4. Початок реєстрації 26.03.19

3.5. Кількість людей у команді: 3-5 (від 3 до 5).

3.6. Кількість команд: 10.

3.7. Після закінчення реєстраційного періоду команди, які успішно заповнили реєстраційну форму, отримають тестове завдання, на виконання якого буде 5 днів.

3.8. За результатами виконання тестового завдання буде відібрано команди. Команди, які успішно пройшли тестове завдання, вважаються Учасниками BEST::HACKath0n.


4. ВИМОГИ ДО ПРОЕКТІВ

4.1. Проект створюється командою під час BEST::HACKath0n.

4.2. Для розробки проекту дозволяється використовувати будь-які технології та платформи.

4.3. Проекти повинні відповідати темі BEST::HACKath0n. Після початку змагань, учасникам будуть представлені усі можливі підтеми і відносно них потрібно буде розробляти проекти.

4.4. Кожну годину командам потрібно буде заливати свої проекти на GitHub. Процес буде детально описаний під час змагань.

4.5. Забороняється представляти проекти, розроблені до початку BEST::HACKath0n або не учасниками команди.

4.6. Організатори мають право не допустити проекти, які суперечать загальноприйнятим моральним та культурним цінностям, містять контент сексуального, порнографічного характеру, розпалу міжрасової або міжнаціональної ворожнечі, суперечать діючому законодавству України.

4.7. Проекти не повинні містити жодних вірусів, троянських коней, черв’яків або шкідливого коду.

4.8. Проекти залишаються інтелектуальною власністю Учасників, які їх розробляли.


5. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ BEST::HACKath0n

5.1. Місце проведення BEST::HACKath0n - м. Львів

5.2. Програма проекту:
День 0: Відкриття, тренінги, воркшопи та нетворкінг
День 1: Реєстрація команд, початок змагань
День 2: Кінець змагань, презентації проектів, нагородження, закриття

5.3. Під час проекту Учасникам буде надане харчування, енергетики, кава та чай, місця для сну, лаунж зона та море фану.

5.4. Команди можуть звертатись за допомогою до Менторів.

5.5. Учасникам не надаватимуться ноутбуки, комп’ютери та тестувальні пристрої. Учасники приносять усю техніку, необхідну для створення проекту. Кожен учасник може принести з собою один ноутбук або комп’ютер.


6. ПОРЯДОК ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ

6.1. Після закінчення роботи над проектами команди презентуватимуть свої проекти перед суддями.

6.2. Кількість суддів - 5.

6.3. Після закінчення презентацій за оцінками суддів буде обрано команду-переможця, а також команди, які зайняли 2 та 3 місця.

6.4. Окремо буде визначено переможців у номінаціях.


7. ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ПРОЕКТУ

7.1. Забороняється плагіат. Кожен програмний продукт є інтелектуальною власністю.

7.2. Забороняється заважати роботі інших учасників. Забороняється зневажливо, агресивно поводитись відносно інших учасників, організаторів та людей, які задіяні у проекті.

7.3. Забороняється перебувати в стані алкогольного, наркотичного сп’яніння під час проекту.

7.4. Забороняється псувати майно компанії, використовувати його не за призначенням.

7.5. Забороняється діяти проти правил поведінки місця проведення BEST::HACKath0n.

7.6. Організатори BEST::HACKath0n мають право на власний розсуд визначати, чи має учасник право на участь у проекті.


8. ІНШІ УМОВИ

8.1. Під час реєстрації для участі в Хакатоні, Учасник погоджується з умовами цих Правил та зобов'язується виконувати їх. Невиконання умов цих Правил є підставою для дискваліфікації Учасника.

8.2. Організатори Хакатону можуть вносити будь-які зміни та/або доповнення у ці Правила у порядку, встановленому законодавством України.

8.3. Ці Правила так само, як і зміни до них, набувають чинності з моменту їх розміщення на сайті http://hack.best-lviv.org.ua/

8.4. Організатори BEST::HACKath0n не несуть відповідальності за будь-які суперечки або збитки, пов'язані з Хакатоном, його учасниками, інтелектуальною власністю та пов'язаними з ними проектами.

8.5. Організатори BEST::HACKath0n не несуть відповідальності у разі виникнення форс-мажорних обставин, таких як стихійні лиха, пожежа, повінь, воєнні дії будь-якого характеру, блокади, суттєві зміни у законодавстві, інші непідвладні контролю з боку організаторів обставини.

8.6. Погоджуючись з правилами, учасники дають згоду на обробку інформації наданої при реєстрації та під час проекту.


9. КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Офіційний сайт BEST::HACKath0n: http://hack.best-lviv.org.ua/
Офіційна сторінка Facebook: https://www.facebook.com/best.hackathon/
Головний Організатор: Володимир Лега
е-mail: volodymyr.leha@best.eu.org
Моб.тел.: +38 097 583 8098

Зв'язатись з нами

Тел:

+38 (097) 583 8098
+38 (098) 332 6998

E-mail:

hack@best-lviv.org.ua

Адреса:
Національний університет "Львівська політехніка"
Україна 79013, Львів, вул. Степана Бандери 12/235

© 2019 BEST Lviv. All Rights Reserved.